noscript image for google
<h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2> <h2>Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΚΙΣΣΑΒΟΣ»</h2>
Previous Next
Νεκταρίνια


Νεκταρίνια
Τα νεκταρίνια μοιάζουν με τα ροδάκινα με τη διαφορά ότι σε αντίθεση με εκείνα, έχουν ομαλό, λείο δέρμα. Είναι ένα υγιές φρούτο για να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, καθώς έχει πολλές βιταμίνες και μέταλλα.
 
Παρέχουν επίσης ένα ευρύ φάσμα από άλλες βιταμίνες και μέταλλα, που χρειάζεστε κάθε μέρα. Ενα φλιτζάνι νεκταρίνια προμηθεύει με 2,4 g φυτικές ίνες και 1,5 g πρωτεΐνη. Μια μερίδα νεκταρίνια παρέχει, επίσης, 9 mg ασβεστίου, 13 mg μαγνησίου και 287 mg καλίου. Τα νεκταρίνια έχουν ακόμα σίδηρο, φολικό οξύ, βιταμίνη Κ, καθώς και φυσικά σάκχαρα που βοηθούν στην παροχή ενέργειας.
 
α νεκταρίνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν και να προετοιμαστούν με τον ίδιο τρόπο όπως τα ροδάκινα, χωρίς να χρειάζεται να τα ξεφλουδίσετε γιατί δεν έχουν χνούδι. Αφήστε το δέρμα τους επάνω στο φρούτο όταν φτιάχνετε πίτες ή φρέσκες φρουτοσαλάτες. Είναι διαθέσιμα από τα τέλη Απριλίου και έως τα τέλη Αυγούστου.